reklama

Mišn impásibl

Ležala som na posteli a snažila sa vymyslieť nejakú schopnú odpoveď. Nechcela som, aby mal ani jeden z nich dvoch traumu. Tak sa to zase raz stalo... Zase som niekoho sklamala, hoci som nechcela, zase sa mi podarilo niekomu ublížiť. Bolí ma to o to viac, že mám toho človeka rada. Ubližovať kamarátovi... Som ja vôbec človek?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ležať na posteli a vymýšľať odpoveď, ktorou neublížim bolo pre mňa to najhoršie. Dve osoby opačného pohlavia a obe mám rada. Sakramenský problém (niekto si možno povie, že to nič, aké milé starosti, ale je to dačo).

Mám rada dvoch ľudí. Jedného ako kamaráta a druhého trochu viac. Páčim sa obidvom... Spravila som chybu, ktorú som si uvedomila príliš neskoro. Obom som dala šancu stať sa niečím viac, ako len kamarátom. Len jeden z nich to využil. A bol to len kamarát.

Dala som mu šancu a nádej a tým som ho tyranizovala. Ako totálna masochistka. Nemusela by som sa teraz kvôli tomu trápiť a vypisovať si žiaľ na blog, keby... Keby bolo keby... Keby bolo keby, tak sa teraz nad ničím nevzrušujem, všetko mi je úprimne jedno, bola by som flegmatická, sebecká, s celým svetom pri nohách. Ale miesto toho tu sedím a šibe mi aj pri najmenšom pomyslení na to, ako som dokázala nádejami ublížiť. Už som spomínala, že nádeje sú svine? Keď umierajú (lebo nakoniec predsalen zomrú), tak zo sebou berú aj všetky sny a pekné spomienky. Človek už nebude spomínať na to krásne, čo zažil, ale na to, čo mu tá hnusná sviňa spravila... Dúfam, že toto bude opačný prípad, proste taká tá výnimka, čo potvrdzuje pravidlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som zúfalá. Ublížila som, hoci som ublížiť nechcela. A teraz ma to trápi. A neviem, čo mám napísať ako tú odpoveď...

Ivana Palugová

Ivana Palugová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rada apatická k životu a milujem ignorovanie ľudí okolo seba:) Zoznam autorových rubrík:  takô, zo životasamsing ebáut míaj takto by to mohlo byťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu